Kuidas optimeerida tootepilte (SEO)?
Tootepiltide SEO optimeerimine on oluline, et suurendada oma e-poe nähtavust otsingumootorites ja suurendada veebiliiklust.
Olulised SEO tavad tootepiltide jaoks:
- Failinimi:
Nimeta pildifailid kirjeldavalt: Piltide failinimed peaksid sisaldama märksõnu, mis kirjeldavad toodet. Näiteks “naiste-valge-särk.jpg” on parem kui “img12345.jpg.”
- Alt-tekst:
Lisa kirjeldav alt-tekst: Alt-tekst on pildi kirjeldus, mida näidatakse, kui pilti ei saa laadida. Kasuta alt-teksti, et selgitada pildi sisu ja sisaldada olulisi märksõnu. Näiteks: “Naiste valge puuvillane särk – suurus M.”
- Piltide kiire laadimine:
Optimeeri pildid kiireks laadimiseks: Kasuta piltide kompressioonitehnoloogiat, et vähendada failide suurust, säilitades samal ajal kvaliteeti. Kiire laadimisaeg on oluline SEO ja kasutajakogemuse jaoks. Nt saad selleks kasutada veebipõhist keskkonda https://tinypng.com/ - Pildid ja tootenimed:
Kasuta piltide nimetamisel tootenime: Lisa tootenimi pildifaili nimesse. See aitab otsingumootoritel mõista, millest pilt räägib. - Pildigaleriid:
Optimeeri pildigaleriid: Kui kasutad pildigaleriisid, siis optimeeri igat pilti vastavalt ülaltoodud nõuannetele. Lisaks veendu, et kasutajad saaksid kergesti sirvida galeriid ja näha toodete erinevaid vaateid. - XML-sitemap:
Lisa pildid XML-sitemapi: Sisesta piltide URL-id oma veebisaidi XML-sitemapi loendisse , et aidata otsingumootoritel neid paremini indekseerida. Saad seada teha oma kodulehel või ka näiteks siin – https://www.xml-sitemaps.com/ - Märksõnauuring:
Tee märksõnauuring: Leia sobivad märksõnad, mida inimesed võivad kasutada, otsides tooteid, ja optimeeri oma piltide metaandmed vastavalt nendele märksõnadele. Põhjalik artikkel märksõnade leidmise kohtta – https://www.veebimajutus.ee/blogi/seo-marksona-valimine - Unikaalsed pildid:
Kasuta ainulaadseid pilte: Vältida dubleeritud pilte ja vältida tootepiltide või piltide kasutamist, mis võivad olla ka juba paljudel teistel veebisaitidel. - Piltide kuvamissuurus:
Märgi piltidele kuvamissuurus: Kasuta kuvamissuuruse atribuuti, et määrata, kui suur või väike pilt peaks olema lehel. - SEO sõbralikud kategooriad:
Liigenda pildid SEO-sõbralike kategooriate ja alamkategooriatega. See aitab otsingumootoritel mõista, kuidas pildid suuremas kontekstis omavahel seotud on.
Tootepiltide SEO-l on oluline osa veebipoe ja e-poe nähtavusest otsingutulemustes. Optimeerides piltide metaandmeid ja tagades, et need laadivad kiiresti, saad aidata potentsiaalsetel klientidel oma tooteid leida.
