Facebooki ja Instagrami reklaamide loomine ja seadistamine

Kui soovid tõsta enda  ettevõtte nähtavust ning saada juurde rohkem kliente, siis on see koolitus just sulle

Praktiline 2-päevane koolitus annab sulle põhjalikud teadmised, et oskaksid iseseisvalt luua ja seadistada reklaame Facebookis ja Instagramis ning efektiivselt turundada enda tooteid või teenuseid sotsiaalmeedias.  Koolitusel õpid analüüsima ja tõlgendama olulisi reklaamimõõdikuid ning seadistama reklaame vastavalt soovitud eesmärgile.

Koolitusel osalemise eeldus on, et on loodud reklaamikonto ja veebilehele on seadistatud Meta Pixel. See annab võimaluse koolitusel kohe kaasa teha ja oma ettevõttele reklaami seadistada. Reklaamikonto puudumisel tuleks eelnevalt läbida koolitus, kus luuakse reklaamikonto ja seadistatakse Meta Pixel.

Koolitusel näitame kõik reaalselt ette. Käime läbi kõige olulisema, et oleksid teadlik erinevatest reklaami võimalustest, mis sobiks just sinu ettevõtte eesmärkidega, et jõuda soovitud müügitulemuseni.  Seadistame samm-sammult koos ka reklaami Facebook Ads Manageris.

Koolituse teemad:

  • reklaami eesmärgi valimine vastavalt soovitud tulemusele
  • reklaami struktuur ja ülesehitus
  • erinevate strateegiate kasutamine
  • oluliste sihtrühmade loomine ja neile turundamine
  • märksõnapõhine turundus, märksõnade testimine
  • konkurentide tegevuse ülevaade
  • asukohapõhine turundus, näiteks füüsilise poe, kohviku või salongi jaoks
  • kujunduste formaadid ja pindade kasutus
  • video ja pildi kasutamine, mida silmas pidada
  • erinevad kujunduste tüübid, millal ja kuidas neid kasutada
  • orgaanilise postituse kasutamine reklaamis ja vastupidi
  • taasturunduse olemus ja taasturunduse reklaamide suunamine
  • A/B testimine reklaamide efektiivsuse hindamiseks
  • E-poe toodete turundamine
  • Advantage+shopping kampaania kasutamine (e-pood)
  • ülevaade Meta Business Suite ja Meta Business Manageri erinevusest
  • peamiste mõõdikute tähendus
  • reklaamide põhjalik analüüs, õigeid mõõdikute jälgimine

Koolituse läbides:

  • oskad valida reklaami eesmärgi vastavalt soovitud tulemusele
  • tead milliseid erinevaid reklaami eesmärke on olemas ning millal ja kuidas neid kasutada 
  • erinevad reklaami võimalused teenuse pakkujale ja e-poele
  • tead kuidas luua toodete katalooge
  • tead mis on Facebook Ad Manager, Facebook Pixel ja nende kasutusvõimalusi
  • tead mis vahe on Meta Business Suite ja Meta Business Manageril
  • oskad luua erinevaid sihtgruppe, tead millal neid kasutada ja kuidas neile turundada
  • tead millal kasutada erinevad kujunduse formaate
  • tead kuidas võimendada orgaanilist postitust tasulise postitusena
  • oskad seadistada enda ettevõtte vajadustest lähtuvalt reklaamide haldamise töölauda
  • oskad teha A/B teste (ehk reklaamide toimivust testida)
  • tead millist reklaamistrateegiat kasutada vastavalt eesmärgile
  • oskad reklaami analüüsimisel vaadata õigeid mõõdikuid vastavalt seatud reklaami eesmärgile
  • oskad analüüsimisel tõlgendada reklaami tulemusi ja välja võtta ning salvestada raporteid

Lisaks:

  • Kestvus: 10 akadeemilist tundi (kahel õppepäeval)
  • toimub väikeses grupis, piiratud kohtade arv
  • toimub veebivahendusel Zoomis
  • personaalne nõustamine koolituse ajal ja pärast koolitust
  • Sisaldab materjale. 
  • pärast koolitust ligipääs videojuhenditele

Meie kodulehe, e-poe ja turunduse koolitused:

Kuupäev

07 nov. 2024 - 15 jaan. 2025
  • KELLAAEG:
    1. päev kell 10:00 - 16:00
    2. päev kell 10:00 - 12:30

Hind

249.00€

Koolituse eest on võimalik maksta ka kolmes osas (0 lisatasu). Vaata…

Toimumiskoht

Veebikeskkond Zoom

Koolitaja

Vali järgmine koolitusaeg