fbpx

E-kaubandus ja Meta tehnilised seadistused alustavale ettevõtjale

Tagasiside koolitusele:

Väga tore ning asjalik koolitus oli. Super õpetaja, kes tegi asja reaalselt ka selgeks. Oli väga rahulik ning selgitas kenasti kõik selgeks. Koostöö oli väga meeldiv ning suhtlemine oli ka paigas. Võiks olla rohkem selliseid koolitajaid/õpetajaid. Tavaliselt rabistatakse kiirelt kaelast ära, et linnuke kirja saada ja oleks tehtud.
Siin reaalselt tegeleti ja õpetati. Aitäh

Andrei

Koolituse miinus oli minu jaoks kellaaeg. Oli ettekujutus, et see toimub tööpäeva sees, mis minule oleks paremini sobinud. Aga õnneks on lindistused. Olin väga rahul koolitajaga. Meeldiv, sümpaatne inimene. Hea, et teatud ajaks jääb keskkond avatuks, et edasi katsetada, sest kooli enda lehel ei tihka otse e-poodi teha (pärast juhtub midagi olemasoleva lehega :)). Väga palju on abi lindistustest, kus saan rahulikult endale sobival (kui segajaid ei ole) ajal neid üle vaadata. Ja tõesti on ülivajalik kaks ekraani. Kui kasutasin ühte, siis mina jäin nö rongist maha, sai hakkama aga raske oli. Sujuvam oli ikka kahe ekraaniga. Suured tänud!

Kristi

Mulle meeldis koolituse rahulik ja pingevaba õhkkond, ma ei kartnud küsimusi esitada, sest sain alati pädeva vastuse ja koolitaja leidis aega minu probleemkohaga tegelemiseks. Arvan, et koolitusel võikski juba koolitusprogrammis sees olla igale koolituses osalejale ka individuaalne nõuanne ja tugi kodulehe või e-poe käivitamiseks ja individuaalsete küsimuste lahendamiseks pärast seda, kui praegune programm on läbitud.

Anneli Saluste

Edastasin ka juba oma kiidusõnad koolitajale läbiviijale viimase loengu lõpus. Väga heas tasakaalus oli teooria ja praktika. Väga nautisin, et sai väga palju ise tegevusi paralleelselt läbi teha. 5+!

Katriin T.

Mina jäin kõigega rahule ja tundsin, et koolitusest oli mulle reaalselt kasu.

Merje Tatar

E-poe loomine ja seadistused, Meta Business konto ja pixeli seadistused, foto- ja videotöötlus)

Kaasaegne ärikeskkond nõuab teadmisi mitte ainult oma toote või teenuse osas, vaid ka tehnilisi oskusi ja seadistusi, et jõuda oma sihtrühmani efektiivselt ja tulemuslikult. Meie koolituselt saad väärtuslikud teadmised ja praktilised oskused ettevõttele vajalike süsteemide seadistamise osas. Lood omale kodulehe või e-poe ja seadistad Meta business konto, pixeli ja muud mõõdikud, et saaksid alustada inimeste teavitamist ja  hakata neid oma e-poodi või kodulehele kutsuma.
Lisaks õpid e-poe jaoks pildi- ja videotöötlust, mis aitab tooteid ja teenuseid esile tuua ja eristuda. Õpid töötlema pilte ja muutma nende mahtu, et kodulehe või e-poe jõudlus ei kannataks.

Koolituse läbides tead ja oskad:

  • kuidas luua funktsionaalne koduleht koos e-poe lahendusega
  • kodulehe ja e-poe haldamise ja sisuloome põhimõtteid
  • kuidas hallata tooteid, tellimusi ja makseid WordPressi ja Woocommerce’i abil
  • kodulehe ja e-poe loomise ja haldamise põhimõtteid
  • kuidas seadistada Meta kontot ja pixelit
  • erinevatest reklaamide kasutamise võimalustest ja nende otstarbekusest
  • kuidas reklaame analüüsida ja tulemusi mõõta
  • kuidas oma kaamera või telefoni seadistusi muuta, et teha  häid tootepilte
  • kuidas teha lihtsat pilditöötlust
  • kuidas lõigata ja muuta piltide suurust ja mahtu
  • kuidas lisada tekste ja vesimärke
  • kuidas salvestada videoklippe
  • kuidas töödelda videoklippe
Koolitusel osaledes saad praktilised teadmised, mida saab kohe rakendada oma ettevõtluses. Aitame sedistada süsteemid ja ületada tehnoloogilised takistused ning avastada uusi võimalusi, mida digimaailm pakub.

Alusta oma digitaalse ettevõtluse teekonda koos meiega ja saad oma ettevõtte tehnilised alustalad paika!

Koolituse programm:

1. Sissejuhatus

  • Miks on WordPress hea valik veebilehe tegemiseks
  • Kust ja kuidas alustada? Mida on vaja et sul oleks avalik veebileht/e-pood (domeeni registreerimine, majutusteenuse valik)
  • Kuidas veebilehitseja kodulehe üles leiab. Populaarsemad majutusteenuse pakkujad Eestis ja maailmas.
  • Töölaud ja kodulehe administraator
  • WordPressi Töölaua tutvustus ja navigeerimine sellel. Kasutaja loomine, kodulehe seaded.
  • Postitused ja lehed
  • Mille poolest need on sarnased ja mille poolest erinevad. 
  • Teemad WordPressis
  • Kuidas teemasid vahetada ja kuidas neid juurde leida.
  • Kohandamise töövahend
  • Kodulehe nimi, slogan, päisepilt. Postituste voog või leht avalehena

2. Jõuame lihtsa koduleheni

  • Blokk-editori põhjalikum tutvustus
  • Miks on blokke vaja. Paragrahv, pealkiri, pilt, veerud
  • Menüüde loomine
  • Menüüde loomine ja kasutamine kodulehe erinevates kohtades.
  • Paanid ja moodulid
  • Kuidas teemad paanisid defineerivad, moodulite paigaldamine paanidele. Menüü mooduli abil menüü lisamine. Teeme ise reklaamibänneri – lingitav pilt paanil.

3. Pluginad

  • Asukoha kaart kontaktilehel (WP Google Maps). 
  • Pildigaleriid ja kontaktivormid.

4. Elementor ja professionaalne töökeskkond

  • Elementor kui alternatiiv standardsele sisuloojale. Varukoopiate tegemine, arendus/testimiskeskkonna kasutamine. Kodulehe kopeerimine/varukoopiast taastamine (All In One WP Migration).

5. Mida teha, et koduleht Google otsinguga välja tuleks

  • Märksõnaideed Adwordsiga. Kodulehe sidumine Google Analyticsiga (Monster Insights). 

6. E-pood – põhiline, mida on vaja 

  • Paigaldamine ja algne seadistamine
  • Tootekategooriad ja toodete lisamine
  • Poe seadistamine menüüdes
  • Standardsed maksemeetodid (Paypal, arvega maksmine)

7. Peenhäälestused, Eesti turu omapärad

  • Poe sisu näitamine lühikoodide ja blokkide abil
  • Tellimuste haldamine (olekud, emailid)
  • Pakiautomaadid (Omniva, Smartpost) kui tarnemeetodid
  • Maksemeetodid (pangalingid) Eesti turul

8. Keerulisemad võimalused

  • Tarnetsoonid, tarneklassid
  • Toodete omadused ja -variatsioonid
  • Sooduskoodid, tasuta tarne võimaluste loomine
  • Erinevad abistavad lisad
  • Meta Business konto loomine
  • Meta pixeli seadistamine
  • Eesmärgi seadmine ja mõõdikud
  • Sihtgruppide loomine
  • Kampaania seadistamine
  • Reklaami toimivuse testimine
  • Reklaami optimeerimine
  • Analüütika 
  • Kaamera käsitlemine
  • Valgetasakaal, ava (teravussügavus), säri ja ISO (valgustundlikus)
  • Kaamera režiimid ja funktsioonid. Pildiformaadid.
  • Valgus – mida arvestada, kuidas kasutada ja kontrollida. Pildistamine erinevates oludes (toas, õues, hämaras)
  • Praktiline pildistamine ja videoklippide tegemine
  • Analüüs
  1. Fototöötlus: kuidas kasutada erinevaid tööriistu, et muuta fotosid atraktiivsemaks ja professionaalsemaks. Kasutame Canva platvormi
     
    • kuidas kohandada valgustust, värve, kontrasti ja teravust
    • kuidas eemaldada ja asendada fotodel tausta
    • kuidas lõigata ja muuta piltide suurust
    • kuidas lisada tekste ja vesimärke

  2. Videotöötlus: õpid, kuidas kasutada erinevaid tööriistu, et muuta videoid atraktiivsemaks ja professionaalsemaks. Kasutame CapCuti programmi.

    • kuidas lõigata ja kombineerida videoklippe
    • kuidas lisada heli ja muusikat, lugeda oma teksti videole
    • kuidas kohandada värve ja kontrasti
    • kuidas lisada tekste ja vesimärke

Koolituspäevad on 1-2 korda nädalas ja koolituspäevade vahel peab tegema koduseid ülesandeid, et õpitut kinnistada. 

Koolitusele võtame korraga kuni 8 osalejat, siis jõuab koolitaja kõiki ka aidata ja kõik on võimalikult lihtne ja arusaadav.

Tutvu õppekorralduse alustega ja õppekavaga.

Koolituse maht: 36 akadeemilist tundi auditoorset õpet + 16 tundi iseseisevat tööd

Koolituse eest on võimalik tasuda ka osade kaupa (maksegraafikuga

Meie kodulehe ja e-poe loomisega seotud koolitused:

Kuupäev

21 nov. 2024 - 26 dets. 2024

Ajakava

Kodulehe ja e-poe loomine ja seadistamine

Foto-ja video ABC. Kaamera seadistused

Foto-ja videotöötlus

Meta Busines konto ja pixeli seadistamine

Meta ja Instagrammi reklaamide loomine ja seadistamine

Hind

960.00€

Koolituse eest on võimalik maksta ka kolmes osas (0 lisatasu). Vaata…

Toimumiskoht

Veebikeskkond Zoom

Vali järgmine koolitusaeg